mandag den 25. februar 2013

Jamen jeg elsker jo tasker

Derfor har jeg syet endnu en taske.


Fik ideen til den i et gammelt blad. Derefter var der ikke langt fra ide til jeg havde lavet mig et mønster, jeg synes så fornuftigt ud.

Tasken er syet som to halve tasker


Ved at lægge den ene halvdel ind i den anden, og sy, fremkommer der to "hemmelige" lommer.




En lomme som er rigelig stor til pengepung, modiltelefon og nøgler.


Selve tasken er meget rummelig, og vil være god til sy og strikketøj når man skal i byen, indkøb, eller som strandtaske med plads til håndklæder og badetøj når vi når så langt ;-)


Stoffet den er syet i er fra Hannes

7 kommentarer:

  1. Jamen som du kan kan . Det var da en helt vidunderlig taske og smuk er den også - kan godt forstå du er vild med tasker!

    Marianne

    SvarSlet
  2. Endnu en smuk taske, den er bare smuk. - Jeg kan godt forstå du er glad for at sy tasker.-

    Både valget af stof og model er bare fin. Det er din skønne syning også.
    Respekt herfra.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Du er bestemt ikke ene om at elske tasker. Jeg tror vi er mange, der har et ømt punkt - det er lidt ligesom med sko...
    Det er virkelig en flot taske i nogle dejlige farver.
    Hilsen
    Lone

    SvarSlet
  4. Altså som du da kan få den ene ting efter den anden færdig i øjeblikket, det er en rigtig sød taske du igen har syet og dejligt med en som kan rumme en masse også.

    SvarSlet
  5. Smart taske - jeg elsker også tasker ;o)

    SvarSlet
  6. Den er bare så flot! Er total misundelig og stoffet med "bobler" giver en rigtig fed effekt :)

    SvarSlet
  7. Endnu en sød taske :) rigtig fine farver

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.