torsdag den 7. marts 2013

Taske med plads til udvidelse


Jeg har gjort det igen. Lavet mig et mønster på en taske og syet den.

Den har plads til udvidelse.


Nu mere jeg putter i den nu mere udvider den sig - smart ikke??


Jeg har syet lynlås i den, så det ikke er så nemt at komme i den for fremmed.


Det skal helt klart være min nye forårstaske, som skal med på de kommende ture i camperen.


En god lang regulerbar rem har den også fået.


Jeg synes faktisk den lever op til alle mine krav til en taske.

16 kommentarer:

  1. Smart er den i hvert fald. Skønne forårsfarver.

    SvarSlet
  2. Den er simpelthen for fed, superskønne farver du har sat sammen :)

    SvarSlet
  3. Sikke en fin forårstaske du har syet, den vil jeg kigge efter rundt på campingpladserne her i foråret ;0)

    SvarSlet
  4. Skøn taske i dejlige forårsfarver. Det er da supersmart med udvidelsesmuligheder - hvordan har du lavet det - som læg eller hvad?

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot, lækkert stof i skønne farver,og så er det da genialt, at den kan udvides

    SvarSlet
  6. It looks so beautiful!!!

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare smart! Man kan aldrig få for mange tasker ;-)

    SvarSlet
  8. Hvor er den blevet flot, den kan du være stolt af at gå rundt med.

    SvarSlet
  9. Super flot. Ser rigtig godt ud.

    SvarSlet
  10. Øj noget lækkert stof, og deter en dejlig taske, til samlngen :) jeg håber du har et stort skab!

    SvarSlet
  11. Tror sørme du har det samme forhold til tasker som jeg, dog er jeg ikke så effektiv til at få dem lavet :-)

    Det med lynlåsen den kode håber jeg snart jeg får knækket for vil så gerne have lynlås i mine tasker, men det kommer nok en dag :-)

    Og det er da bare fede farver igen igen :-)

    SvarSlet
  12. wow den er smuk...du er monster skrap til tasker og mønstrer :-) den må jeg altså også sy mig..den er så smuk :-)

    SvarSlet
  13. Kan godt forstå du er glad for den, den er både flot, forårsglad, smart, funktionel og brugbar - du er altså sej til det der, er total misundelig ;)

    SvarSlet
  14. Hvor er det en smart taske i flotte farver. Jeg vil også spejde efter din taske, når vi kommer på de mange campingpladser. Hvis jeg ser den, kommer jeg hen og hilser på dig (regner ikke med, at andre har syet en magen til)

    SvarSlet
  15. Sehr hübsch! Besonders die Farben finde ich richtig frisch. Kompliment! Dein Blog gefällt mir sehr gut!

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.